Πως λειτουργεί και γιατί:
–Ο αναγνώστης πρέπει να πληρώνει ένα τίμημα. Εάν δεν εκτιμά ένα περιεχόμενο, ας μην ασχολείται μαζί του. Κι αν το εκτιμά, ας το δείχνει όσο έντιμα και έντονα πρέπει. Διότι έτσι θα «διωχθούν» οι πολλά μαλακοί, πολλά αμέριμνοι, πολλά «καλοί», αυτοί που έχουν τα ήθη μιας Νέας Τάξης Πραγμάτων. Έτσι θα «μείνουν» όσοι έχουν ήθη πιο παλιά και πιο Ελληνικά. (Ή τα έχουν χάσει και θέλουν να τα βρουν.)
Ποιο είναι το τίμημα; Το συναισθηματικό κομμάτι των άρθρων. Το ακραίο. Αυτό το οποίο καλεί σε ένα μελλοντικό ή μελλοντικότερο κάλεσμα για ξεσηκωμό (κοινώς επανάσταση). Όσο για τα ιστορικά στοιχεία, είναι γεγονός ότι συνθέτουν μια διαφορετική πραγματικότητα από την κρατούσα (κραταιά). Αυτό δεν κάνει το σάιτ ιστορικό. Έτσι δεν νοιώθουμε την ανάγκη να μοιάσουμε με όσους παραδίδουν ιστορικές διατριβές, «επ’ αγαθώ της κοινωνίας«. Εμείς κάνουμε ένα κάλεσμα στριγγό, για να θυμίζουμε ότι έπρεπε να είχε γίνει από καιρό. Το πλαισιώνουμε με ιστορικά στοιχεία για να αναδείξουμε τις κοινωνικές δυνατότητες των αγώνων που θα ακολουθήσουν.
-Όποιοι -ες, θέλετε να σχολιάσετε, είστε μεν ευπρόσδεκτοι και ευχαριστούμε, αλλά να ξέρετε ότι αναρτώνται μόνον τα σχόλια που προσθέτουν κάτι στην γνώση ή την επαναστατικότητα, την οποία προβάλλει αυτό το σάϊτ. Ο λόγος για αυτήν την επιλογή είναι ότι θέλουμε ουσία και μόνον, για να μην τρώμε τον χρόνο των ανθρώπων, καθώς θεωρούμε την ενασχόληση με την τεχνολογία, αποκοπή από την Φύση και την Πραγματική Ζωή. [Μας έχει πάρει η μπάλα της τεχνολογίας και είμαστε σε άμυνα, αλλά τουλάχιστον ας είμαστε σε εγρήγορση]. Ευχόμαστε δε, να βρεθούμε σε μια πραγματική Αγορά του Δήμου για τα περαιτέρω και όχι στην εικονική (φέϊσ μπουκ) που μας τρώει την ζωή (χρόνο και ποιότητα). Αυτή η θέση και αυτή η στάση κατά την γνώμη μας δείχνει ευγένεια.
–Η ιστορία δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά μέσο. Διότι από την μελέτη των προσπαθειών του παρελθόντος, καταλαβαίνει ο εμβριθής παρατηρητής, πολλά λάθη και τρόπους αποφυγής τους, αλλά και πολλά σωστά σχέδια και τρόπους υλοποίησής τους. Η μελέτη φέρνει γνώση, η γνώση σιγουριά, η σιγουριά σχέδιο, το σχέδιο δράση. Άντε, με το καλό.
–Η κεντρική άποψη που μας διακατέχει, στην παρούσα φάση, είναι ότι ο Πελοποννησιακός πόλεμος, είναι ο πιο πλήρης σε στοιχεία και ταυτόχρονα σε πλουραλισμό απόψεων, από όλους τους άλλους ελληνικούς και ξένους εμφυλίους. Μέσα από τις «αλήθειες», ή συμπεράσματα που μπορούμε να βγάλουμε, φιλοδοξούμε να ξεπεράσουμε την σημερινή αδιέξοδη παγωμάρα, η
οποία είναι χειρότερη κι από θάνατο. Διότι ο θάνατος, δεν είναι κακό, αρκεί να είσαι πεθαμένος. Εάν είσαι και ζωντανός και πεθαμένος…..πρόβλημα;
-Οι προ Χριστού ημερομηνίες, αναγράφονται σκέτες. Οι μετά αναγράφονται κανονικά: μ.Χ. Έτσι δεν μπερδεύεται κανείς και αποφεύγεται και η τζάμπα διαφήμιση, σε ένα προϊόν το οποίο δεν αφορά την εποχή που κυρίως μελετάμε. Τυχαίνει μάλιστα να μην αφορά και εμάς. Παραδεχόμαστε ότι είναι ένα καρκίνωμα της εποχής μας και προσπαθούμε να το βγάλουμε από την ζωή μας, διότι μας ενοχλεί. Όπως όλες οι θρησκείες.